Close

Κατηγορίες

Κατασκευαστές

Ακολουθήστε μας στο Facebook

ΕΠΩΝΥΜΙΑ: ΤΣΙΛΙΝΓΚΙΡΙΔΗΣ ΑΛΕΞΙΟΣ

ΑΦΜ: 121031933 ΔΟΥ: ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ

ΓΕΜΗ: 149190609000

ΕΔΡΑ: ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΣ, ΑΤΤΙΚΗΣ ΤΚ:19300

Καλώς ήλθατε στο Alexpro.gr Κάνοντας χρήση του site μας, συμφωνείτε με τους κάτωθι όρους, τους οποίους θα πρέπει να διαβάσετε προσεκτικά.

1. Γενικά

Το Alexpro.gr έχει ως σκοπό την πώληση διάφορων προϊόντων. Η αποδοχή των όρων που αναφέρονται παρακάτω καθιστούν υπεύθυνο τον αγοραστή ως προς την ανάγνωση και την κατανόηση της συμφωνίας που αποδέχεται. Για οποιαδήποτε απορία και αποσαφήνιση των όρων αποστολής, πληρωμών και εγγύησης, το Alexpro.gr δεν φέρει καμία ευθύνη εάν δεν ερωτηθεί από τον αγοραστή.

Η επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων γίνεται σύμφωνα με τις διατάξεις του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων (ΓΚΠΔ 2016/679), τυχόν ειδικότερης εθνικής και ευρωπαϊκής νομοθεσίας για ορισμένους τομείς, της εκάστοτε ισχύουσας ελληνικής νομοθεσίας για την προστασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, καθώς και για την προστασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και της ιδιωτικής ζωής στον τομέα των ηλεκτρονικών επικοινωνιών (Ν. 3471/2006 , ως εκάστοτε ισχύει) και τις αποφάσεις της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (ΑΠΔΠΧ).

Το Alexpro.gr παρέχει την δυνατότητα ασφαλών συναλλαγών χρησιμοποιώντας πρωτόκολλο SSL (128 bit keys), το οποίο χρησιμοποιεί μεθόδους κρυπτογράφησης των δεδομένων που μεταφέρονται στο διαδίκτυο.

2. Παρεχόμενες Πληροφορίες & Προϊόντα

Το Alexpro.gr δεσμεύεται ως προς την ποιότητα, την πληρότητα και την εγκυρότητα των πληροφοριών που παρατίθενται στην ιστοσελίδα του, τόσο όσον αφορά τα ακριβή στοιχεία που εκτίθενται όσο και των παρεχομένων, από το ηλεκτρονικό κατάστημα του, υπό την επιφύλαξη τυχόν τεχνικών ή τυπογραφικών λαθών, που δεν μπορούν να προβλεφθούν ή έχουν προκύψει ακούσια ή διακοπών λειτουργίας της ιστοσελίδας λόγω ανωτέρας βίας.

3. Δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας

3.1. Όλο το περιεχόμενο της ιστοσελίδας Alexpro.gr συμπεριλαμβανομένων εικόνων, γραφικών, φωτογραφιών, σχεδίων, κειμένων, παρεχόμενων υπηρεσιών και προϊόντων αποτελούν την πνευματική ιδιοκτησία της Εταιρείας και προστατεύονται κατά τις σχετικές διατάξεις του ελληνικού δικαίου, του ευρωπαϊκού δικαίου και των διεθνών συμβάσεων.

3.2. Απαγορεύεται οποιαδήποτε αντιγραφή, διανομή, μεταφορά, μεταποίηση, μεταπώληση, δημιουργία παράγωγης εργασίας ή παραπλάνηση του κοινού σχετικά με τον πραγματικό παροχέα του Περιεχομένου διαδικτυακού τόπου. Τυχόν αναπαραγωγή, επανέκδοση, φόρτωση, ανακοίνωση, διάδοση ή μετάδοση ή οποιαδήποτε άλλη χρήση του Περιεχομένου με οποιοδήποτε τρόπο ή μέσο για εμπορικούς ή άλλους σκοπούς επιτρέπεται μόνο κατόπιν προηγούμενης γραπτής άδειας του Alexpro.gr ή οπιουδήποτε άλλου δικαιούχου των πνευματικών δικαιωμάτων.

3.3. Τα ονόματα, εικόνες, λογότυπα και διακριτικά γνωρίσματα που αντιπροσωπεύουν το Alexpro.gr ή τρίτα μέρη και τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους, είναι αποκλειστικά σήματα του Alexpro.gr  ή τρίτων μερών προστατευόμενα από τους σχετικούς νόμους περί εμπορικών σημάτων. Η εμφάνισή τους στον διαδικτυακό τόπο δεν θα πρέπει κατά κανένα τρόπο να εκληφθεί ως μεταβίβαση ή εκχώρηση άδειας ή δικαιώματος χρήσης τους.

4. Επιστροφή Προϊόντων

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάστασή τους:

  1. σε όλες τις περιπτώσεις που με υπαιτιότητα του Alexpro.gr σας παραδόθηκαν προϊόντα διαφορετικά από αυτά που παραγγείλατε.
  2. στην περίπτωση που υπάρχει ελαττωματικό προϊόν. Επιστροφές γίνονται εντός προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παράδοσης των προϊόντων.

Το επιστρεφόμενο προϊόν θα πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί, να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, όπως ακριβώς πριν την πώληση του, στην πλήρη αρχική του συσκευασία (κουτί, νάιλον, αφρολέξ κ.τ.λ.) τα οποία δεν θα πρέπει να έχουν φθορές και αλλοιώσεις και με όλα τα περιεχόμενα τις αρχικής συσκευασίας (έντυπα οδηγιών χρήσεως, χαρακτηριστικών και εγγυήσεων, καλώδια συνδέσεων, software εγκατάστασης κ.τ.λ.). Επιπλέον, για να γίνει δεκτή η επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να επιδεικνύεται το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής ή τιμολόγιο) από το πρόσωπο που αρχικά αγόρασε το προϊόν και του οποίου τα στοιχεία αποτυπώνονται στο παραστατικό αγοράς.

Εφόσον το προϊόν και η συσκευασία του είναι σε καλή κατάσταση, ο πελάτης θα πιστώνετε το αντίστοιχο ποσό. Στην αντίθετη περίπτωση θα αποστέλλεται πίσω στον πελάτη, με έξοδα του πελάτη.

5. Ακύρωση Παραγγελίας

Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να ακυρώσει την παραγγελία μέχρι και 2 μέρες πριν από την ημέρα παραλαβής των προϊόντων.

Στη περίπτωση που ο πελάτης επιλέξει η παραγγελία να παραδοθεί την επόμενη ημέρα, μπορεί να ακυρώσει την παραγγελία σε διάστημα 2 ωρών από την ώρα που έλαβε το email επιβεβαίωσης της αγοράς.

Μετά το πέρας των παραπάνω χρονικών διαστημάτων η παραγγελία θα παραδοθεί στον πελάτη, και ο πελάτης αναλαμβάνει τα έξοδα αποστολής για να στείλει το προϊόν πίσω στο κατάστημα.

6. Περιορισμός ευθύνης

Το ηλεκτρονικό κατάστημα Alexpro.gr στα πλαίσια των συναλλαγών της δεν ευθύνεται και δεν υπέχει υποχρέωση αποζημίωσης για οποιαδήποτε τυχόν βλάβη ή ζημία προκύψει από την ακύρωση παραγγελιών, από τη μη εκτέλεση ή από την καθυστέρηση εκτέλεσης τους, για οποιαδήποτε αιτία. Δεν εγγυάται τη διαθεσιμότητα των προϊόντων που εκτίθενται στο ηλεκτρονικό κατάστημα, αλλά ενημερώνει με βάση τα τηρούμενα στοιχεία για την διαθεσιμότητα ή μη τον ενδιαφερόμενο πελάτη και αναλαμβάνει σε περίπτωση μεταβολής των στοιχείων αυτών, να ενημερώνει έγκαιρα τους πελάτες περί της μη διαθεσιμότητας οπότε και στην περίπτωση αυτή δεν υπέχει καμία περαιτέρω ευθύνη. Το ηλεκτρονικό κατάστημα παρέχει το περιεχόμενο (λχ πληροφορίες, ονόματα, φωτογραφίες, απεικονίσεις), τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που διατίθενται μέσω του διαδικτυακού τόπου "όπως ακριβώς έχουν". Σε καμία περίπτωση το Alexpro.gr δεν ευθύνεται αστικός ή ποινικώς για οποιαδήποτε ζημία (θετική, ειδική ή αποθετική, η οποία ενδεικτικά και όχι περιοριστικά, διαζευκτικά ή/και σωρευτικά συνίσταται σε απώλεια κερδών, δεδομένων, διαφυγόντα κέρδη, χρηματική ικανοποίηση κλπ.) που τυχόν θα υποστεί επισκέπτης του ηλεκτρονικού καταστήματος ή τρίτος από αιτία που έχει σχέση με τη λειτουργία ή μη ή/και τη χρήση του διαδικτυακού τόπου ή/και σε αδυναμία παροχής υπηρεσιών ή/και προϊόντων ή/και πληροφοριών που διατίθενται από αυτόν ή/και από τυχόν μη επιτρεπόμενες παρεμβάσεις τρίτων σε προϊόντα ή/και υπηρεσίες ή/και πληροφορίες που διατίθενται μέσω αυτού.

7.Υπαναχώρηση και Επιστροφές προϊόντων

 Παραλάβατε κάποιο προϊόν και επιθυμείτε την επιστροφή του; Το dcs.gr είναι εδώ για να σας προσφέρει πολύ απλούς και εύκολους τρόπους εξυπηρέτησης. Εφόσον ανήκετε λοιπόν σε κάποια από τις παρακάτω περιπτώσεις για το προϊόν που αγοράσατε, μπορείτε να ζητήσετε την επιστροφή του. Η διαδικασία επιστροφής είναι απλή, εύκολη και άμεση. Αρκεί να ακολουθήσετε την σχετική διαδικασία που περιγράφεται παρακάτω για την περίπτωσή στην οποία εμπίπτετε:

 Ελαττωματικό προϊόν εντός εγγύησης.

Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το είδος φέρει κατασκευαστικό ελάττωμα, εφόσον αυτό βεβαιωθεί από τον εξουσιοδοτημένο προμηθευτή/κατασκευαστή που παρέχει την εγγύηση καλής λειτουργίας ισχύουν τα ακόλουθα:

  • Η εγγύηση παρέχεται για περιορισμένο χρονικό διάστημα που αναγράφεται στα αναλυτικά χαρακτηριστικά του προϊόντος.

 

  • Η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Απόδειξη/Τιμολόγιο) και πλήρη τη συσκευασία του. Αν πρόκειται ελάττωμα που διαπιστώθηκε αργότερα από την παράδοση και η συσκευασία δεν υπάρχει, τότε δεν απαιτείται η συσκευασία του προϊόντος.

 

  • Η επιστροφή των προϊόντων θα πραγματοποιείται με παράδοση των προϊόντων στην έδρα της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ μέσω courier και όχι με απλό ταχυδρομείο. Ο πελάτης βαρύνεται με τα έξοδα της αποστολής από και προς την ΕΤΑΙΡΕΙΑ.

 

  • Μετά την επιστροφή των προϊόντων, τα προϊόντα αποστέλλονται στον προμηθευτή/αντιπρόσωπο και γίνεται έλεγχος του ελαττώματος που αναφέρεται από τον πελάτη και στην συνέχεια επικοινωνία μαζί του για ενημέρωση του σχετικά με τα αποτελέσματα του ελέγχου. Εάν ο τεχνικός έλεγχος της αντιπροσωπείας δεν διαπιστώσει πρόβλημα ή το διαπιστώσει ότι το πρόβλημα δημιουργηθηκε από μη σωστή χρήση του προιόντος, τότε αυτό αποστέλεται πίσω στον πελάτη με χρέωση μεταφορικών. 

 

  • Εφόσον διαπιστωθεί το ελάττωμα, πραγματοποιείται επισκευή ή αντικατάσταση του προϊόντος, άλλως ακύρωση της συναλλαγής σε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η επισκευή του προϊόντος σε εύλογο χρόνο και δεν μπορεί να βρεθεί από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ άλλο προϊόν αντίστοιχων ή καλύτερων χαρακτηριστικών ή αντίστοιχης αξίας για την αντικατάσταση. Σε περίπτωση ακύρωσης της συναλλαγής η επιστροφή των χρημάτων της αρχικής αγοράς γίνεται με τραπεζική κατάθεση.

 

  • Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή η ΕΤΑΙΡΕΙΑ έχει το δικαίωμα να ζητήσει ολική αποζημίωση από τον πελάτη ή να επιστρέψει το δέμα στον πελάτη με χρέωση του ιδίου.

 

Επιστροφές προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση (DOA) 

Η επιστροφή των προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση (DOA) θα γίνεται αποδεκτή εντός επτά (7) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση αυτών στον πελάτη. Ταυτόχρονα, θα πρέπει το προϊόν να μην είναι κατεστραμμένο και να έχει όλα τα πρωτότυπα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Απόδειξη/Τιμολόγιο) και πλήρη τη συσκευασία του. Στις περιπτώσεις αυτές ισχύουν τα ακόλουθα:

  • Το προϊόν παραλαμβάνεται και ελέγχεται για την διαπίστωση του αναφερόμενου από τον ΠΕΛΑΤΗ ελαττώματος.

 

  • Τα προϊόντα αποστέλλονται στον προμηθευτή/αντιπρόσωπο για να βγει σχετικό πόρισμα.

 

  • Υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί, θα γίνεται αντικατάσταση του είδους με όμοιο καινούριο, ή σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας με άλλο καινούργιο προϊόν αντίστοιχης ποιότητας και τιμής, άλλως σε περίπτωση που ο πελάτης δεν επιθυμεί αντικατάσταση, θα πραγματοποιείται επιστροφή των χρημάτων της αρχικής αγοράς στον πελάτη. Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται με τραπεζική κατάθεση.

 

  • Τα έξοδα αποστολής τόσο για την επιστροφή των προϊόντων στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ όσο και για την επαναπροώθηση στον ΠΕΛΑΤΗ του αντικατεστημένου προϊόντος βαρύνουν την ΕΤΑΙΡΕΙΑ.

 

  • Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή η ΕΤΑΙΡΕΙΑ έχει το δικαίωμα να ζητήσει ολική αποζημίωση από τον πελάτη ή να επιστρέψει το δέμα στον πελάτη με χρέωση του ιδίου.

 

Χτυπημένη Συσκευασία - Χτυπημένο Προϊόν

  • Κατά την παράδοση από το κούριερ ο πελάτης οφείλει να ελέγξει εξωτερικά τη συσκευασία για να δει αν υπάρχει κάποιο χτύπημα. Αν διαπιστώσει κάποιο χτύπημα οφείλει να μην παραλάβει το προϊόν, να ενημερώσει τον κούριερ για άρνηση παραλαβής, και να ενημερώσει την ΕΤΑΙΡΕΙΑ μας στο τηλέφωνο 2105599177 ή στο e-mail sales@alexpro.gr. Εάν υπάρχει χτύπημα στη συσκευασία και ο πελάτης τελικά παραλάβει το προϊον τότε η ΕΤΑΙΡΕΙΑ μας δεν φέρει καμία ευθύνη, για τυχόν αποζημίωση θα πρέπει να επικοινωνήσει με την μεταφορική που του παρέδωσε το δέμα.

 

  • Κατά την παράδοση δεν φάνηκε να είναι χτυπημένη η συσκευασία εξωτερικά & το πρόβλημα φάνηκε όταν ανοίχτηκε το δέμα αφού είχε φύγει ο κούριερ. Σε αυτή τη περίπτωση ο πελάτης οφείλει να ενημέρωσει άμεσα την ΕΤΑΙΡΕΙΑ μας την ίδια μέρα ή το αργότερο την επόμενη το πρωί με φωτογραφίες από τη συσκευασία και το προϊόν που να φαίνεται το χτύπημα. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ μας σε αυτή τη περίπτωση αναλαμβάνει τις συζητήσεις για αποζήμίωση από τη μεταφορική.

 

  • Σε καμία περίπτωση δεν γίνονται δεκτά αιτήματα για χτυπημένα δέματα μετά το πέρας 1 ημέρας από την παραλαβή.

 

 Επιστροφή μη ελαττωματικών προϊόντων – Δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης από τον πελάτη

  • Ο ΠΕΛΑΤΗΣ έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από την σύμβαση αγοράς μέσα σε χρονικό διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Η υπαναχώρηση γίνεται υπό τις ακόλουθες προϋποθέσεις:

 

  • Ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν με έξοδα δικά του ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, σφραγισμένο στη συσκευασία του (χωρίς σημάδια αποσφράγισης), με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και την εξωτερική συσκευασία του σε άριστη κατάσταση χωρίς σημάδια φθοράς.

 

  • Το δέμα στη συνέχεια αποστέλλεται στην επίσημη αντιπροσωπία και βγαίνει σχετικό πόρισμα εάν πληροί τις προϋποθέσεις επιστροφής.

 

  • Κατόπιν θετικής απάντησης της αντιπροσωπίας, η εταιρεία μας υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε το πολύ μέσα σε 14 μέρες από την απάντηση της αντιπροσωπίας.

 

  • Δεν επιστρέφονται τα έξοδα αποστολής & έξοδα παραλαβής του δέματος.

 

  • Η επιστροφή των χρημάτων για την αξία του προϊόντος γίνεται με κατάθεση τραπέζης

 

  • Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν με αποσφραγισμένη συσκευασία, κατεστραμμένα ή ελλιπή ή η επίσημη αντιπροσωπία δεν εγκρίνει την επιστροφή, η εταιρεία μας ασκεί το δικαίωμα της άρνησης παραλαβής του δέματος & το δέμα επιστρέφει πίσω στον πελάτη με εκ νέου χρέωση μεταφορικών.

 

Εξαιρέσεις από την υπαναχώρηση

Δεν χωρεί υπαναχώρηση σε

  • συμβάσεις υπηρεσιών μετά την πλήρη παροχή της υπηρεσίας, εάν η εκτέλεση άρχισε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του πελάτη και με την εκ μέρους του αναγνώριση ότι θα απωλέσει το δικαίωμα του υπαναχώρησης μόλις η σύμβαση εκτελεσθεί πλήρως από τον προμηθευτή

 

  • προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, όπως τα είδη προσωπικής φροντίδας ( όπως ενδεικτικά και όχι περιοριστικά αποτριχωτικές μηχανές, ξυριστικές – κοπτικές – κουρευτικές μηχανές, βούρτσες, οδοντόβουρτσες και θερμόμετρα κ.α.).

 

  • συμβάσεις κατά τις οποίες ο καταναλωτής έχει ζητήσει ειδικά επίσκεψη από τον προμηθευτή με σκοπό να πραγματοποιήσει επείγουσες επιδιορθώσεις ή την εκτέλεση εργασιών συντήρησης. Εάν, στην περίπτωση τέτοιας επίσκεψης, ο προμηθευτής παράσχει υπηρεσίες επιπλέον εκείνων που ζητήθηκαν συγκεκριμένα από τον καταναλωτή ή αγαθά πέρα από τα ανταλλακτικά που χρησιμοποιήθηκαν υποχρεωτικά κατά την εκτέλεση εργασιών συντήρησης ή κατά τις επιδιορθώσεις, το δικαίωμα υπαναχώρησης εφαρμόζεται στις εν λόγω πρόσθετες υπηρεσίες ή αγαθά.

 

  • πώληση σφραγισμένων ηχητικών εγγραφών ή σφραγισμένων εγγραφών βίντεο ή σφραγισμένου λογισμικού για υπολογιστές, που αποσφραγίστηκαν μετά την παράδοση.

 

  • προμήθεια αγαθών που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή σαφώς εξατομικευμένων

 

Διαδικασία επιστροφής

  • Συσκευάζετε το προϊόν με τρόπο ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή.

 

  • Τοποθετείτε μέσα στη συσκευασία την οποία έχετε φτιάξει ένα έγγραφο που να αναφέρει το πρόβλημα που παρουσιάζει το προϊόν & αντίγραφο του παραστατικού αγοράς (απόδειξη/τιμολόγιο).

 

  • Αποστέλλετε το δέμα στα γραφεία της εταιρείας μας με εταιρεία ταχυμεταφορών καλύπτοντας τα σχετικά έξοδα μεταφοράς και όχι απλό ταχυδρομείο.

 

  • Θα θέλαμε να σας επισημάνουμε πως σε περίπτωση κατά την οποία το προϊόν δεν πληροί τους όρους επιστροφής, θα επιστρέφεται στον αποστολέα του με χρέωση του ιδίου.

 

Για περισσότερες πληροφορίες είμαστε πάντα στη διάθεση σας είτε μέσω τηλεφώνου, είτε μέσω e-mail

 


Close